W chwili obecnej zainteresowanie naprawami zabawek jest tak duże, że przekracza nasze moce przerobowe. Czas oczekiwania na realizację naprawy może wynieść nawet kilkanaście miesięcy w przypadku dużych renowacji. Naprawy nie wymagające dużego nakładu czasu naprawiamy w ciągu kilku dni, jednak czas oczekiwania może wynieść kilka miesięcy.
Z tego powodu nie podajemy konkretnego terminu naprawy zabawki. Jeśli odległy termin nie jest problemem, z przyjemnością się nią zajmiemy. Aby serwis zabawek mógł funkcjonować i zachować płynność finansową zastrzegamy sobie prawo do indywidualnego planowania napraw poszczególnych zabawek. Dokładamy starań, aby skrócić czas oczekiwania na naprawy mniej czasochłonne. Tym samym duże i czasochłonne renowacje zostają ograniczone do 1-2 w miesiącu.
Czas oczekiwania jest odległy, ale istnieje możliwość rezerwacji naprawy. Wpisujemy sobie wówczas zabawkę w kolejkę. Zabawka czeka w domu na swoją kolej. Kiedy przyjdzie pora jej naprawy, kontaktujemy się z klientem i prosimy o dostarczenie do pracowni. Rezerwacja jest niezobowiązująca. Nie pobieramy zaliczek. Płatność następuje dopiero po naprawie.
Decydując się na rezerwację, klient akceptuje poniższe warunki.
Zgłoszenie zabawki do wyceny
1. Do wyceny zakresu prac potrzebne jest zdjęcie lub zdjęcia zabawki wraz z opisem uszkodzeń.
2. Zapytanie można wysłać e-mailem lub sms-em. Można również skorzystać z formularza kontaktowego na stronie. W wyjątkowych sytuacjach kontaktujemy się za pomocą messengera lub Whatsap’a.
3. Na wszelką korespondencję odpowiadamy w godzinach nocnych. W dzień pracujemy nad zabawkami. Stąd prośba o wybór do kontaktu drogi e-mailowej. (Nie będziemy budzić w nocy sygnałem powiadomienia w telefonie 🙂 )
4. W zależności od ilości korespondencji, na wiadomości odpowiadamy w ciągu 1-3 dni.
5. W odpowiedzi klient otrzymuje informację o możliwości naprawy, jej przybliżonym koszcie, wstępnym zakresie prac.
6. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany zakresu prac oraz koszcie naprawy w przypadku, kiedy opis uszkodzeń podany przez klienta odbiega od stanu rzeczywistego lub klient poprosi o dodatkowe czynności przy naprawie. Każda zmiana zostaje ustalona z klientem jeszcze przed rozpoczęciem naprawy.
Rezerwacja naprawy
1. Istnieje możliwość rezerwacji naprawy.
2. Klient po zaakceptowaniu wyceny i zakresu prac informuje o chęci rezerwacji.
3. Zabawka zostaje wpisana w kolejkę oczekujących.
4. Rezerwacja jest niezobowiązująca.
5. Nie pobieramy zaliczek.
6. Do momentu terminu naprawy zabawka czeka w domu na swoją kolej.
Dostarczenie zabawki do naprawy i realizacja
1. W odpowiednim momencie kontaktujemy się z klientem i prosimy o dostarczenie zabawki do pracowni. Można to zrobić osobiście lub za pomocą kuriera. Klient wybiera wygodną dla siebie formę wysyłki. Wszystkie odpowiednie adresy znajdują się na stronie http://www.szpitaldlalalek.pl/adresy
2. Ponieważ do pracowni stale spływają kolejne zabawki, bardzo ważne jest włożenie do pudełka kartki z adresem e-mail i numerem telefonu, aby łatwiej i szybciej można było namierzyć korespondencję.
2. Czasami zdjęcia nie oddają realnego obrazu dlatego dopiero po dotarciu zabawki do pracowni, oceniamy faktyczny zakres prac. W takiej sytuacji kontaktujemy się z klientem telefonicznie. Jeśli okaże się, że można zrobić coś więcej lub mniej, omawiamy to wspólnie i ustalamy ostateczny koszt oraz termin wykonania usługi.
3. Zastrzegamy sobie prawo do naprawy zabawek w kolejności dostarczenia do pracowni. Wynika to z faktu, że klienci nie od razu wysyłają zabawki i zdarza się, że jednego dnia może ich dotrzeć do pracowni nawet kilka.
Płatność za naprawę
1. Po zakończeniu naprawy, klient otrzymuje zdjęcia gotowej zabawki wraz z opisem naprawy.
2. W przypadku braku uwag podajemy dane do przelewu i prosimy o podanie danych do wysyłki.
3. Klient pokrywa koszty wysyłki do domu. W zależności od wielkości paczki koszt to 19 – 21 zł.
4. Po otrzymaniu płatności realizujemy wysyłkę do wskazanego paczkomatu lub kurierem DPD na wskazany adres.